BUSINESS

ULTIMELE ȘTIRI

Afacere de la 5 mii la 15 mii de euro în mai puțin de 3 ani

„Totul a început în urmă cu aproape patru ani, în 2018, când încă eram angajat, dar am dorit să am un venit în plus pe lângă salariul de la vremea respectivă“.

Afaceristul Gabriel Gachi, un tânăr grafician, iubește desenul digital de mulți ani și a reprezentat pasiunea lui principală în viață. Din acest motiv a început o afacere în urmă cu 3 ani în acest secotr, cu gândul de a munci și câștiga pentru sine.    Sectorul  personalizării articolelor textile s-a dovedit a fi unul destul de profitabil. Ulterior investiției sale mici de 5.000 de euro, brandul Broderie Craiova a câștigat din ce în ce mai mulți parteneri, iar fondatorul companiei dorește creșterea volumului.

„Totul a început în urmă cu aproape patru ani, respectiv în 2018, când încă eram angajat, dar am dorit să am un venit în plus pe lângă salariul de la vremea respectivă. Timp de doi ani am mers în paralel. A fost o perioadă grea, obositoare, în care nu ştiam de nimic altceva decât serviciu şi serviciu. Dar faptul că făceam ceea ce îmi place m-a determinat să continui să învăţ, să testez, să mă dezvolt“, a povestit Gabriel Gachi.

La debutul lui 2020   a demisionat din jobul anterior și a început să lucreze la afacere alături de soție.

Cu banii investiți inițial a cumpărat 2 maşini de brodat şi materiale pentru cusut.

„Pe măsură ce afacerea a început să se dezvolte şi volumul de comenzi a crescut am apelat la Banca Transilvania pentru ajutor financiar. Astfel ne-am achiziţionat maşinile de brodat semi-industriale de ultimă generaţie cu care astăzi ne desfăşurăm activitatea şi de care suntem foarte mulţumiţi“, a mai spus Gabriel Gachi.

Nu uită să precizeze că fiecare comandă are propriile ei provocări și  nu mereu e ușor de realizat, însă reușește de fiecare dată să se conformeze cererilor clienților săi.

„Motto-ul nostru este: Tu caută-ne, noi brodăm!. Spun noi, deoarece suntem o echipă, o am alături pe soţie – angajatul meu preferat – fără de care rotiţele afacerii nu s-ar învârti. Fiecare are sarcini bine trasate: eu mă ocup de preluarea comenzilor şi partea grafică, iar soţia se ocupă de brodarea şi finisarea produselor. Şi acasă, şi la serviciu suntem mereu împreună“, a mai spus Gabriel Gachi.

Printre principalii clienți ai săi se numără genţiile de publicitate şi firmele care vor să personalizeze echipamentele de lucru pentru angajaţii lor. Mare parte din comenzile Broderiei Craiova vin de la Armata Română, care lucrează cu acest brand pentru a broda însemnele echipamentelor.

„Broderie Craiova oferă servicii de personalizare prin broderie pentru mai toate domeniile: horeca, medical, magazine promoţionale, instituţii sau ONG-uri. La începutul anului 2019 am câştigat un client important – Armata Română, şi pot spune că la momentul actual peste 80% din activitatea noastră se îndreaptă către ei. Clienţii ne pot găsi pe site-ul broderie-craiova.ro sau pe pagina noastră de facebook Broderie Craiova“, a mai precizat Gabriel Gachi.

Principalul motiv pentru care a reușit să supraviețuiască în anul pandemiei și inclusiv azi, a fost faptul că a mizat mult pe mediul online, cu comezni și livrări în acest regim. În 2020, afacerea a  înregistrat venituri de 15.000 euro în total.

„Îmi place să cred că evoluăm încet şi sigur. Suntem în continuă dezvoltare şi încercăm mereu să aducem îmbunătăţiri serviciilor şi produselor noastre astfel încât să acoperim o gamă cât mai mare de clienţi pe plan local, dar şi naţional“, a mai precizat antreprenorul.

„Am ales Broderie Craiova şi o sa merg pe drumul ăsta până la capăt. Nu port doar responsabilitatea businessului, ci şi a angajatului şi a familiei“, a concluzionat Gabriel Gachi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *