Un concept unic, de mare succes
Deși este la mare căutare în țara de origine, Franța, în România este abia în plină afirmare și consolidare a vânzărilor. Și asta nu e puțin lucru… LILLET, căci despre el este vorba, este susținut puternic de compania care îl promovează și îl are în portofoliu, am numit multinaționala PERNOD-RICARD. Lillet aduce în prima-plan rafinamentul și gustul franțuzesc. La bază, este vorba de un vin fin, dar care a făcut o mezalianță cu lichiorui rafinate din citrice.
NICOLETA GĂLĂȚANU, CRISTIAN GĂLĂȚANU
Vara, în special, dar nu numai vara, Pernod Ricard România defilează pe piața locală de băuturi alcoolice un nou/mai recent produs: Lillet, aperitivul care păstrează vie tradiția artizanilor francezi, printr-un blend unic de vinuri fine și lichioruri din coji de citrice.
Povestea Lillet începe în 1872, când frații Pierre și Raymond Lillet au creat rețeta prin care vinurile de Bordeaux și lichiorurile fructate sunt lăsate la maturat timp de 6 luni, în butoaie de stejar, în distileria din Podensac. Bogat în note proaspete și fructate, Lillet cucerește preferințele consumatorilor prin două sortimente: Lillet Blanc și Lillet Rose, care aduc la viata cocktail-uri rafinate, insa foarte usor de preparat.
Lillet Blanc aduce bon goût în pahare prin note de portocala confiată, miere, rășină de conifere și fructe exotice. Servirea Lillet Blanc împreună cu tonic, felii de castravete și căpșuni proaspete trezește la viață noi simțiri și gusturi deosebite, sub o singură denumire: cocktail-ul Lillet Vive.
Lillet Rose seduce prin gustul fructat, echilibrat și ușor acidulat, cu note de fructe de pădure, grapefruit și floare de portocal. Desertul preferat într-o seară de vară poate lua forma cocktail-ului Lillet Vive Rose, care îmbină aperitivul franțuzesc cu tonic și felii de lime.
Ghidul urban La Vie En Lillet, inspirație pentru art de vivre
Pentru că vara este cel mai potrivit moment pentru a face primii pași spre călătorii memorabile, dar și pentru gusturi revigorante, coordonatele experiențelor cu aer franțuzesc se împletesc într-un singur concept: La Vie En Lillet. Lillet înlocuieşte ghidurile turistice obişnuite cu un ghid de art de vivre şi inspiră consumatoarele să trăiască La Vie En Lillet prin patru capitole, create chiar de ele: Bon goût, Style Personnel, Loisir şi Cherchez la femme.
La Vie En Lillet înseamnă toate acele preparate culinare, elemente de stil personal, activități sau locuri care aduc un strop din eleganța Franței, în orice oraș din lume. Consumatoarele pot contribui la conturarea ghidului urban La Vie En Lillet prin suprinderea propriilor momente de inspirație franțuzească în fotografii publicate online alături de hashtag-ul #LaVieEnLillet: de la seri romantice cu atmosferă pariziană, la locuri care amintesc de Bordeaux sau accesorii chic care adaugă eleganță franțuzească oricărei ținute.
„Ne bucurăm să adăugăm Lillet în portofoliul Pernod Ricard România și să prezentăm pe piața locală un produs inedit. La Vie En Lillet este un simbol al eleganței franțuzești, caracterizată prin simplitate, precum drink-urile preparate cu Lillet sunt pline de rafinament, dar ușor de preparat.” – Director, Pernod Ricard România.
La Vie En Lillet se va concretiza într-un ghid care va prezenta toate experiențele împărtășite de consumatoare în mediul online și va fi disponibil pentru download pe pagina de Facebook Lillet România. Pe parcursul campaniei, Lillet răsplătește contribuitorii ghidului cu premii de inspirație franțuzească, iar la final oferă prin tragere la sorți o excursie pentru două persoane în sudul Franței, locul unde Lillet a luat naștere și unde este produs și astăzi.
Lillet, disponibil în locații selectate
Lillet este disponibil în locațiile selectate din toată țara, iar harta exactă a locurilor care servesc aperitivul franțuzesc poate fi consultată pe siteuri. Pentru cei care își doresc să deguste Lillet acasă, cele două sortimente Lillet Rose și Lillet Blanc pot fi achiționate și din magazine online. Vezi, pe FACEBOOK, pagina oficială a LILLET în România.