avenuehotelsusamvb

BUSINESS

ULTIMELE ȘTIRI

Corteva raportează rezultatele din al doilea trimestru și primul semestru din 2023 și actualizează previziunile privind vânzările nete și profitul pe întregul an

  • Performanța foarte bună a segmentului de semințe a compensat considerabil efectele negative ale portofoliului de produse pentru protecția plantelor în S1
  • Estimările pentru întregul an3 indică o creștere continuă a veniturilor, a EBITDA operațional1 și a marjei contribuției1
  • Execuție bună, în curs de realizare a obiectivelor de creștere financiară pentru 2025
  • Dividende majorate cu 7% pe o bază anualizată, începând cu al treilea trimestru

Corteva, Inc. (NYSE: CTVA) („Corteva” sau „Companie”) a raportat astăzi rezultatele financiare pentru al doilea trimestru și pentru cele șase luni încheiate la 30 iunie 2023.

Rezumatul rezultatelor T2 2023

Vânzări nete Venituri din activități cont. (după impozitare) EPS
GAAP 6,05 miliarde $ 880 milioane $ 1,23 $
vs. T2 2022 (3)% (12)% (10)%
Vânzări organice1 EBITDA operațional1 EPS operațional1
NON-GAAP 6,01 miliarde $ 1,75 miliarde $ 1,60 $
vs. T2 2022 (4)% +2% (2)%

Rezumatul rezultatelor S1 2023

Vânzări nete Venituri din activități cont. (după impozitare) EPS
GAAP 10,93 miliarde $ 1,49 miliarde $ 2,07 $
vs. S1 2022 +1% (6)% (4)%
Vânzări organice1 EBITDA operațional1 EPS operațional1
NON-GAAP 11,07 miliarde $ 2,98 miliarde $ 2,76 $
vs. S1 2022 +2% +8% +6%

Repere pentru prima jumătate a anului 2023

  • Vânzările nete din prima jumătate a anului 2023 au crescut cu 1% față de anul precedent, conduse de segmentul de semințe. Vânzările organice1 au crescut cu 2% în aceeași perioadă, înregistrând creșteri în America de Nord2 și EMEA2.
  • Vânzările nete de semințe au crescut cu 8%, în vreme ce vânzările organiceau crescut cu 9%. Prețul a crescut cu 14% la nivel global, ca urmare a strategiei de preț în funcție de valoare și recuperării costurilor mai ridicate ale materiilor prime. Reducerile de volum au fost generate de încheierea activității din Rusia, scăderea suprafeței cultivate cu porumb în regiunea EMEAși scăderea volumelor de Safrinha în America Latină, parțial compensate de creșterea suprafețelor cultivate cu porumb din America de Nord2.
  • Atât vânzările nete de produse pentru protecția plantelor, cât și vânzările organice1 au scăzut cu 9%. Scăderea de volum a fost determinată de retragerile strategice de produse, epuizarea stocului și de momentul cererii sezoniere influențat de condițiile meteo și achizițiile amânate ale fermierilor. Creșterile de preț au reflectat politica de stabilire a prețurilor în funcție de valoare și o performanță de execuție puternică în urma inflației costurilor, în special în EMEA2 și America de Nord2.
  • Veniturile GAAP și veniturile din exploatare pe acțiune (EPS) din operațiunile continue au fost de 1,49 miliarde $ și, respectiv, 2,07 $ pe acțiune pentru prima jumătate a anului 2023, cu scăderi față de anul precedent, determinate de volumele mai mici, cursul de schimb și cheltuielile nemonetare asociate planurilor de pensii actuale. EBITDA1 operațional a fost de 2,98 miliarde de dolari, o îmbunătățire cu 8% față de anul anterior datorită implementării executiei prețurilor și măsurilor de productivitate, compensate parțial de volumele mai mici, împreună cu provocările legate de costuri și valută. EPS1 operațional a fost de 2,76 dolari per acțiune, o creștere de 6% față de anul anterior.
  • Conducerea a revizuit previziunile privind vânzările nete și câștigurile pentru întregul an 20233. Se preconizează că vânzările nete vor fi cuprinse între 17,9 miliarde $ și 18,2 miliarde $, iar EBITDA operațional1 va fi cuprins între 3,50 miliarde $ și 3,65 miliarde $. Se preconizează că EPS operațional1 va fi cuprins între 2,75 și 2,90 $ pe acțiune.

1. Vânzările organice, EPS operațional și EBITDA operațional sunt măsuri non-GAAP. Consultați pagina A-5 pentru informații suplimentare. 2. America de Nord este definită ca S.U.A. și Canada. EMEA este definită ca Europa, Orientul Mijlociu și Africa. 3. Compania nu furnizează cea mai comparabilă măsură GAAP prospectivă. Consultați pagina 6 pentru informații suplimentare. 4. Soia Enlist E3™ este dezvoltată în comun de Corteva Agriscience LLC și M.S. Technologies L.L.C.

Noutăți din companie

Enlist E3TM4 devine cea mai bine vândută tehnologie de soia în SUA

    • Compania se așteaptă ca în 2023 Enlist E3TM4 să aibă o cota de piata pe piața americană de cel puțin 55%, reprezentând ~75% din gama Corteva – o realizare notabilă având în vedere că este pe piață de numai 4 sezoane. Se preconizează că procentul Enlist E3TM4 cu germoplasmă brevetată de Corteva va depăși 80%.

Noile lansări de produse demonstrează puterea unui portofoliu unic, inovator

    • Compania a anunțat că hibrizii de porumb PowerCore® Enlist® Refuge Advanced® (RA) vor fi disponibili pentru cultivare în sezonul de vanzări 2024 în SUA și Canada. Fermierii vor avea la dispoziție flexibilitatea suplimentară a refugiului integrat, împreună cu o combinație avansată de control al dăunătorilor, toleranță la erbicide și genetică de top în industrie cu porumbul PowerCore® Enlist®.
    • Compania a anunțat, de asemenea, Bexoveld™ active ca denumire comercială pentru cel mai nou erbicid din portofoliul său inovator. Ingredientul activ va oferi cultivatorilor de cereale un alt instrument pentru controlul buruienilor cu frunză lată. Bexoveld™ active este o nouă moleculă brevetată descoperită de Corteva și reprezintă un erbicid din a treia generație de 6-Arylpicolinat (6-AP), construit pe baza cunoștințelor profunde ale companiei cu privire la erbicidele Arylex™ active și Rinskor™ active. Corteva se preconizează să lanseze Bexoveld™ active în America de Nord în 2028 și în Europa în 2030, în functie de obtinerea aprobărilor de la autoritățile competente.

Anunțurile recente privind produsele biologice întăresc poziția de lider pe un segment de piață în plină expansiune

    • Compania a semnat un acord exclusiv cu BioCeres pentru a accelera procesele de reglementare necesare pentru lansarea pe piața europeană a unui bioinsecticid de ultimă generație. Acest produs biologic oferă o eficacitate comparabilă cu cea a insecticidelor convenționale și vizează culturile de porumb, alte cereale, precum și semințele de floarea-soarelui și de rapiță.
    • Compania a încheiat un acord de licență cu Lavie Bio, prin care Corteva obține drepturi exclusive pentru dezvoltarea ulterioară și comercializarea de biofungicide destinate combaterii bolilor in livezi. Această colaborare demonstrează angajamentul ambelor companii de a oferi fermierilor instrumente ecologice, durabile și cu eficacitate dovedită.
    • Compania a anunțat că produsul Utrisha™ N, bazat pe microorganisme pentru fixarea azotului, a fost certificat în cadrul Programului Process Verified Program al Departamentului de Agricultură al Statelor Unite (USDA) – fiind primul biostimulator inclus în acest program. Sigla de Verificare a Procesului USDA le oferă fermierilor asigurarea că sistemul de management al calității, validat de către USDA, și etapele specifice de proces, stabilite de Corteva, confirmă calitatea produsului Utrisha™ N.

Rezumat al celui de-al doilea trimestru 2023

Pentru al doilea trimestru încheiat la 30 iunie 2023, vânzările nete au scăzut cu 3% față de aceeași perioadă a anului trecut. Vânzările organice1 au scăzut cu 4%.

Volumul a înregistrat o scădere de 13% față de anul precedent, ca urmare a retragerii strategice a unor produse și a reducerii stocurilor în segmentul de produse pentru protecția plantelor. Reducerea volumelor de semințe a fost determinată de suprafața mai mică cultivată cu porumb în regiunea EMEA și de încheierea activităților în Rusia, compensată parțial de creșterea suprafețelor cultivate cu porumb în America de Nord.

Prețul a crescut cu 9% față de anul precedent, reflectând strategia companiei de execuție a prețurilor și recuperarea costurilor mai mari de producție.

Venitul GAAP din operațiunile continue după impozitul pe profit a fost de 880 de milioane $ în al doilea trimestru din 2023, comparativ cu 1,0 miliarde $ în al doilea trimestru din 2022. EBITDA operațional1 pentru al doilea trimestru a fost de 1,75 miliarde $, în creștere cu 2% față de anul precedent, ceea ce se traduce printr-o îmbunătățire a marjei cu aproximativ 140 de puncte de bază.

T2 T2 % %
(în milioane $, cu excepția cazurilor menționate) 2023 2022 Variație Variație organică1
Vânzări nete 6,045 $ 6,252 $ (3)% (4)%
America de Nord 4,319 $ 4,078 $ 6% 6%
EMEA 714 $ 858 $ (17)% (18)%
America Latină 608 $ 833 $ (27)% (36)%
Asia Pacific 404 $ 483 $ (16)% (11)%
S1 S1 % %
(în milioane $, cu excepția cazurilor menționate) 2023 2022 Variație Variație organică1
Vânzări nete 10,929 $ 10,853 $ 1% 2%
America de Nord 6,521 $ 6,083 $ 7% 8%
EMEA 2,527 $ 2,440 $ 4% 10%
America Latină 1,160 $ 1,483 $ (22)% (29)%
Asia Pacific 721 $ 847 $ (15)% (8)%

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *