Businessul Meloni Care, început de Alexandra Vasile, o tânără din Bucureşti care a vrut să pășească pe urmele părinșilor ei, a pornit anul acesta , iar numai după prima lună de funcţionare antreprenoarea declară că a comercializat undeva la 10.000 de lei pe săptămână, adica venituri la final de lună de cam 40.000 de lei.
Business-ul ei se ocupă cu vânzarea de mini frigidere pentru produse de îngrijire a tenului şi accesorii de beauty şi ne-a spus că ideea de a începe o astfel de afacere în Românias-a născut după ce a studiat foarte bine piața și a descoperit că poate urma exemplul acestui business început originar din Australia.
Acum, Meloni Care deține un portofoliu frumos, cu trei colecţii: minifrigidere de cosmetică, accesorii de masaj din piatră naturală şi globuri de masaj cu un antigel în interior, care păstrează răceala în timpul masajului.
Investiția inițială s-a ridicat la 100.000 de euro, o sumă care a inclus partea de design, reclame, stocuri de marfă.
Alexandra Vasile crede că-și va putea recupera banii după primele 6 luni de funcţionare.
Un mare avantaj a fost faptul că produsul nu apăruse pe piață încă:
N-am putut să aştept. Din momentul în care am descoperit că nu există acest produs la noi pe piaţă, pe o parte eram foarte fericită, iar pe de altă parte eram foarte temătoare. Nu am stat foarte mult pe gânduri, pentru că oricând putea să vină altcineva să aducă acelaşi produs, lucru care s-a şi întâmplat imediat după ce am deschis.
Minifrigiderele sunt fabricate în China, relația de afaceri de acolo fusese obținută anterior de părinții ei, ajutând-o să aleagă cele mai bune opțiuni pentru afacerea ei.
Părinții ei dețin o afacere pe nume TE-MA, care are ca obiect fabricația de mase plastice şi decoraţiuni interioare.
Un minifrigider produs sub brandul Meloni Care se comercializează acum la 329 de lei şi are o capacitate de cam 4 litri, unde pot fi depozitate creme sau medicamente. Nici nu este greu de transportat, cântărind cam 2 kg.
Am observat că la început nu mergea aşa cum m-am aşteptat, produsul nu prea se vindea şi atunci mi-am dat seama că este un produs de lux, nu o necesitate. Va trebui să-l împing mai mult, să îl cresc exact ca pe un copil .
Nu ne-am oprit deloc din momentul în care am început. Doar o gamă variată care să suplinească tot mai multe nevoi şi dorinţe pe piaţă te ţine pe linia de plutire. Noi nu vrem să ne limităm la un singur produs, pentru că sunt convinsă că sclipirea mini frigiderelor va fi temporară .